Klacht: Belabberde bezorging

op 26 maart 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is nu al 3x gebeurt dat de bezorger van Selektvracht een pakket bij de buren brengt zonder eerst bij mij zelf aan de deur te gaan!
Hij brengt het pakket direct bij de buren en rijd dan naar mijn huis en gooit snel een briefje in de brievenbus. Als ik dan snel naar buiten ren kijkt hij me aan en rijdt gewoon snel weg!
Daarna bel je de klantenservice en die gooien gewoon tot 2x toe de telefoon op de haak. Dit is toch geen SERVICE? 20 minuten gebeld a 40 cpm.

Ik zelf ben zelfstandig ondernemer en rij voor Postnl Pakket dienst en doe principe het zelfde werk. Als ik dit 3x zou doen gooien ze je eruit en kan je ander werk zoeken!

Ik vind het gewoon schandalig dat dit iedere keer weer gebeurt en vind het uitermate jammer dat bepaalde bedrijven met dit Slechte bezorg bedrijf in zee gaan!

Excuses maken aan de deur en en fatsoenlijke bezorging!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 april 2013 om 12:30 geantwoord

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we aan de klant aangeboden om de gemaakte telefoonkosten te vergoeden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door stefnieee