Klacht: Bekrasd servies

op 17 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Enige tijd geleden heb ik een volledig servies gekocht bij de HEMA type Dublin. Maar al tijdens het eerste gebruik maakte het bestek krassen op de borden. Ik heb dit niet gelijk gemeld in verband met persoonlijke omstandigheden. Toen ik het melde werd mijn klacht serieus opgepakt door het hoofdkantoor. Er zou een productklacht worden aangemaakt en ik moest delen van mijn servies inleveren bij de vestiging Purmerend met het verzoek dit naar het hoofdkantoor te sturen t.av. de persoon die ik had gesproken. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Ik heb gebeld, nogmaals een contactformulier ingevuld, zonder resultaat. Ik mis nu een deel van mijn servies en de rest ziet er belabberd uit.

Vergoeding van mijn servies à 200 euro. Alleen de bekers zijn nog redelijk mooi omdat daar niet met bestek op wordt gesneden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Dijk