Klacht: onvriendelijke niet behulpzame klantenservice

K. Stulen op 01 februari 2024 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben verschrikkelijk te woord gestaan door een klantenservice medewerker van Beko.
Totaal niet begripvol , meteen in de aanval, terwijl ik van het kastje naar de muur word gestuurd.
Ze bellen niet terug binnen 48 uur als dat beloofd wordt.

Ik heb nadat er een monteur is geweest van Beko waterschade ondervonden in mijn huis, doordat de wasmachine zo hard trilde hij is omgevallen en heb ik veel waterschade (de waterslang is eraf getrokken)
Ik heb dit gemeld bij mijn verzekering, ik hoef geen nieuwe wasmachine van Beko (alsjeblieft niet zeg) maar alleen een bevestiging dat de wasmachine overleden, wat ook zo is. Zodat ik het kan afhandelen met de verzekering. Beko heeft dan niks meer met mij te maken en ik niet met hen. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is.

Gewenste Oplossing:

Dat iemand mij fatsoenlijk te woord staat

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht K. Stulen

9 maanden geleden - 👎

Alle klachten die gemeld zijn door K. Stulen