Klacht: Klantenservice

Marie Louise de Groot op 06 mei 2024 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn droger zijn al 4 monteursgeqeest en zeggen nieuw waterreservoir te bestellen, beko klantenservice zegt niets bekend monteurs zeggen dat het is doorgegeven. Ben nu al 6 weken bezig heel veel telefoontjes en mail maar geen antwoord. Ik heb nog garantie. Ondertussen is laminaat kapot en nog steeds geen nieuw waterreservoir.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe droger

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Beko
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Reactie van de melder van de klacht Marie Louise de Groot

1 maand geleden - Slecht en nog slechter kan eigenlijk niet

Reactie van de melder van de klacht Marie Louise de Groot

1 maand geleden - en nog slechter kan eigenlijk niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marie Louise de Groot