Klacht: Bekendmaking winnaars

op 11 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 wincodes ingevuld en ik las daarna op de site dat op 1 februari de winnaars bekend zouden worden gemaakt. Mijn 3 kraskaarten legde ik in mijn agenda bij de datum: 1 februari.
Ik heb niets gehoord; kennelijk heb ik niets gewonnen…. maar wie dan wel en hoe is dat bekend gemaakt? Telefonisch, aan de desbetreffende winnaars?
Dat is voor alle andere deelnemers/alle verliezers onduidelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de codes waarop de prijzen zijn gevallen openbaar worden gemaakt in een mail aan alle deelnemers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

7 maanden geleden - Beste mevrouw Bot - Landsbergen, De hoofdprijs winnaar is op 12/02/2018 10:24 met een foto op de Facebookpagina van Dirk gepubliceerd. Daarnaast is dit ook op onze andere social kanalen (zoals Instagram) geplaatst. Heb ik u hiermee voldoende informatie gegeven de mevrouw Bot - Landsbergen? Klantenservice Dirk SD M1802 3689

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Bot