Klacht: Bejegening

op 23 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Wilde vandaag bij Hema Dordrecht op Begijnhof een jasje terug brengen. Ik was met mijn kleindochter van een jaar. Zij zat in de buggy. Deze Hema heeft alleen een roltrap naar boven en twee trappen naar beneden. Ik stond bij de lift toen een medewerker langs kwam en snel vertelde dat de lift kapot was. Kan gebeuren. Ik vroeg waar kan ik het jasje dan ruilen. Kreeg geen antwoord alleen dat er boven nog meer mensen aan het wachten waren. Beneden kon ik het jasje niet ruilen. Met een buggy twee trappen af tillen is geen optie. Totaal niet meedenken terwijl ik graag kleding bij de Hema koop. Jammer. Ben maar weggegaan.

Als de medewerkers beneden bij de kassa de taak van de eerste etage over hadden genomen. Van de vier kassa's beneden waren er twee in gebruik. Gewoon klantvriendelijk en meedenken is m.I. De manier

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Stevens