Klacht: behulpzaamheid technisch personeel

op 08 februari 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Op 7 febr 2017 Bezoek gebracht aan Decathlon filiaal Roeselare met mijn fiets Triban 7(in bijna nieuwstaat).Bij de vraag aan een technieker of hij eens wou zien voor een mankerend stuk van mijn fiets statief zei de man in gebrekkig nederlands het bestaat niet meer en verdween.Een nieuwe technieker kwam opdagen, op de vraag of hij me kon helpen naar een oplossing zei die sorry neen.Nu ben ik genoodzaakt een andere fietshandel te zoeken voor mijn probleem.Is dit de normale handelswijze.

Wanneer ik als klant behoorlijk informatie krijg.En niet behandeld wordt als vuil van de straat!!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:03 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha