Klacht: behandeling rondom reparatie

op 24 mei 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Eind vorig jaar heb ik nespresso apparaat gekocht via media markt met een bluetooth functie. De reden van mijn aankoop was alleen deze functie (bluetooth) die niet naar behoren functioneerde. Meerdere tel.contact gehad met nespresso en werd steeds dingen herhaald dat ik apparaat aan/uit moest zetten, resetten, tel. resetten, programma opnieuw installeren enz. enz.. Deze handelingen had ik meerdere keer gedaan. Later toen ik ze belde werd tegen me gezegd dat ik dan deze naar media markt moest brengen ter reparatie terwijl ze op de hoogte waren dat ik moeite had omdat ik aantal weken zonder apparaat zou zitten. Goed ter reparatie gestuurd, na aantal weken terug gekregen met een software verandering en testen. Terugbreng thuis deed het opnieuw niet. Dus aantal weken weer niet kunnen genieten en ik was zat om weer naar de winke te gaan. Toch vond ik het vervelend, belde nespresso op en die adviseerden om het aparaat naar media markt te brengen. Aldaar heb ik de medewerkers gevraagd om zelf te testen en de medewerkers hebben 3 verschillende tel. en tablets gebruikt om deze functie te testen. Echter het was kapot maar deze medewerker vond het vreemd omdat nespresso normaal gesproken thuis komt ophalen en een leen toestel gaat geven. Ik vraag me af waarom werd dit niet aan mij verteld terwijl het duidelijk was hoe belastend het voor me was om deze terug te brengen naar media markt en zonder apparaat thuis te zitten. Dit is 2x gebeurd.

Als ze me deze keer een nieuwe apparaat geven. Eenmaal ziek is altijd ziek en ik ben zat van deze apparaat omdat ik niet meer kon genieten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rohit