Mijn Klacht:
Isabella had gesolliciteerd en had gelijk problemen met inloggen dit heeft ze elke keer doorgegeven , zelfs al in het begin het duurde 4 weken voordat ze eens kon beginnen .en ze werkte zonder een mesje dus had haar handen tot bloedens toe kapot dat ik haar een mesje gaf tot eindelijk haar leidinggevende het haar gaf. Omdat ze op maandag morgen en donderdag avond vaste tijden werkte liep alles oke mijn man en ik zijn diverse keren wezen kijken ze was altijd druk bezig . tot ze in een keer de maandag er mee ophielden en isabella moest inloggen enkon niet haar uren doorgeven op het internet na diverse berichtjes naar haar leiding gevende Myrthe kreeg zij als reactie dan zul je wel iets niet goed doen , ik heb nu geen tijd , los dit zelf maar op ik heb mij er totaal niet mee bemoeit , maar dit werd te gek dus ik met isabella op zaterdag naar de ah , er stond een jonge en die zei myrthe is er niet maar ik plan je wel in op dinsdag as oke zeiden wij en dan ook het inlog probleem oplossen . afgelopen maandag had isabella naar nieuws ontvangen haar beste vriendin haar zusje was overleden maar die dinsdag is isabella wel gaan werken isabella is nog nooit te laat gekomen ze was altijd veelte vroeg op het werk mijn man en ik zijn nog wezen kijken of alles goed met haar was , ze was druk aan het werk en zei ik heb zo een gesprek . noi 10 minuten later stond ze in de keuken ze was ontslagen !!!!! ik was woest ik kom al meer als 20 jaar in deze winkel ik kom er 6 dagen in de week ik heb wel voor 1300,00 aan boodschappen elke maand en zo behandel je een meisje van 17 jaar niet ik ben hardlopend naar de ah gegaan hij ging dicht en geen bedrijfsleider te zien woensdag ochtend stond ik voor de deur de bedrijfsleider kwam om 9 uur dus om 9 uur was ik er weer weet u wat ik als reactie kreeg meneer had 100 vulploeg medewerkers en als ze problemen hadden met het vast zetten van hun dagen moesten ze dit maar zelf oplossen daar had hij geen tijd voor en dat ik geen boodschappen meer ging doen ja dat moest ik zelf weten oke dus dit is de klantvriendelijkheid die de ah dus !!!!!
ik zet geen voet meer in de ah maar ik wilde dit toch doorgeven aangezien jullie zo klant vriendelijk moeten zijn zou ik toch uw bedrijfsleider in Kampen op het meeuwenplein toch eens aan spreken hierop vulploeg medewerkers kun je ook anders behandelen het zijn nog kinderen en vaak is dit voor die kinderen hun eerste baantje hoe verpest je de jeugd dat doet uw bedrijfsleider goed en hoe behandeld je een vaste klant die al meer als 20 jaar elke dag komt nou niet zo dacht ik mvg een JUMBO klant MARIA LOUISA DIENDER moeder van isabella ouderling
Gewenste Oplossing:
dit is niet meer te herstellen


