Klacht: Behandeling klanten

op 03 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Allereerst wil ik vermelden dat ik echt alle respect heb voor al het winkelpersoneel in deze tijd.
Helaas zorgt dit ook voor druk en stress en hier ligt nu het pijnpunt.
Ik heb deze week besloten niet meer naar de Albert Heijn Doorn te gaan vanwege de bejegening van de teamleiders bij de deur tegen klanten.
Al een aantal keer mocht ik het meemaken dat klanten zeer agressief behandeld worden, afgesnauwd worden en onjuist bejegend.1 x zag ik een dame met een andere dame 1 karretje pakken en naar binnen wandelen en toen ineens kwam er een medewerker aanlopen en schreeuwde echt heel agressief dat dat niet mocht,en ze s na moesten denken….de dames schrokken heel erg en ik ook! En dit is niet de eerste keer deze week dat dit gebeurt, ook tegen mijn eigen moeder reageerden ze zo…..er wordt geen muziek meer gedraaid en er hangt echt een rotsfeer…..nogmaals alle respect maar in deze tijd waar angst en verdriet heerst en alle kracht van iedereen vergt moet dit toch niet kunnen….ik ga naar de Jumbo en hoop dat jullie in elk geval de medewerkers aanspreken..

Een bezorgde zorgmedewerker

Wanneer er op een rustige, niet vijandige manier met klanten om wordt gegaan die het echt niet verdienen om op deze manier behandeld worden
En de medewerkers hierop aangesproken worden.
Ook zou ik graag feedback willen ontvangen...

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant19711