Klacht: behandeling door crew

op 27 juni 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

op 10 juni jl. met vluchtnummer EZY3332 vanaf Schiphol vertrokken richting Venetië (17.25 uur, stoelnummer 10a en 10b).
Toen mijn vrouw en ik in het vliegtuig plaatst hadden genomen kwam een stewardess naar mij toe en zei dat ik mijn paspoort verloren was. Ik heb aangegeven dat dit niet het geval was en beide legitimaties laten zien. Zij nam beide documenten mee naar een collega en er werd voorin in het vliegtuig wat gefluisterd. Toen kwam zij en haar mannelijke collega terug met het verzoek aan ons of wij wilde opstaan. Zij moesten, zoals zij aangaven, controleren of wij wel alle folders in het netje voor onze stoel hadden zitten. Dit was natuurlijk een smoes.Er werd even doorheen gebladerd en vervolgens werden onze stoelen grondig doorzocht, zittingen gedemonteerd en onder de stoelen gekeken.
Wij voelen ons behoorlijk door EasyJet te kijk gezet en als potentiele crimineel behandeld.

In ieder geval de erkenning dat wij onheus behandeld zijn. Een vreemde gang van zaken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjaak Schiffelers