Klacht: Begaan van strafrechtelijke feiten

Gewoon Anne op 14 september 2021 over William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in de categorie Zorginstellingen

Ik wil hier bij mijn klacht doen dat de volledige wiliamschrikker stichting dus alle medewerkers zich stuk voor stuk artikel 225 van wetboek van strafrecht begaan en voor mij al 6 jaar plus artikel 365 van wetboek van strafrecht over treden en ik wil nu dat deze strafbare organisatie met per directe ingang word gestopt en daar bij dat ik dat wat mij nu al 6 jaar is af gestolen / ontvoert wil ik bij mij terug en daar naast eis ik aan totaal berokende schafe totale schadeloosstelling wat mij en mijn dochter toe komt anders leg ik op alles beslag van de stichting en alle medewerkers want het is nu klaar

Totale in gelijk stelling en dus dat mij is ontvoert door hun word bij mij thuis gebracht met haar bezit en anders addres van pleeggezin zo dat ik me dochter kan halen en daar bij voor mij en me dochter totale schadeloosstelling dan pas is het voor mij goed

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

Heeft op 22 september 2021 om 08:12 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Bericht van William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

1 jaar geleden - Geachte heer en/of mevrouw, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht van 14 september 2021. Wij nemen uw melding uiteraard serieus. Wij hebben uw klacht opgepakt en geregistreerd en nemen contact met u op. Indien u vragen heeft kunt u via het e-mail adres [email protected] contact met ons opnemen. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Gewoon Anne