Klacht: Beetje flauw

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

13.00 op 12 oktober bus 195, nadat ik een half uur moest wachten omdat de vorige bus 3min te vroeg vertrok terwijl ik netjes van bus 7 moest overstappen heb gemist, mocht ik mijn net gekochte pecan caramel latte van de starbucks weggooien of de bus verlaten. Mijn enige positieve ervaring dat ik vernam tussen 12.30 en 13.30 werd voor mijn neus weg getrokken. Ik rijd dagelijks met U-ov en heb nooit problemen gehad met coffee zolang er een deksel op zit. Ik vind het wel tof dat ik nu hier zit zonder glimlach kijkend naar 3 mensen om me heen. 1. Een die als een barbaar een sandwich aan het eten is. Hij kent vast niet de 5 seconde regel, de lekkerste stukje tomaat ziet echt te shinen op de grond. 2. Een tiener die gelukkig wel iets netter zijn croissant op eet. Ik snap wel dat een tiener die nog veel moet groeien, goed en genoeg moet eten. Maar een zakje om de croissant zou overtollig kruimels kunnen vermeiden. 3. Een kindje met een fruitpakje. Het gaatje waar alle lekkere sappen uitkomt waar een kind graag aan sabbelt is niet al te groot. Echter moet ik je graag veronderstellen dat mijn heerlijke latte geen groter drinkdoorgang heeft dan een rietje van een wikki of hoe je dat ook noemt. Ik denk ook dat ik beter ben in drinken dan een peuter, ik ben immers de beste beer drinker van mijn vriendengroep. Overal ben ik ervan overtuigd dat de buschauffeur heel fair was en totaal niet flauw. Ja dat was sarcasme. Volgende keer zal ik peper en zout meenemen om mijn busrit net iets meer op smaak te brengen.

Koop aub een nieuwe pecan caramel latte en tover een glimlach op mijn gezicht en het vertrouwen in de mensheid weer terug.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:55 geantwoord

Beste Levin,

Dat is balen en zonde van je latte! Ik begrijp uit je klacht dat andere passagiers wel bepaalde dingen mochten nuttigen in de bus. Ik twijfel echt niet aan je skills om netjes eten en drinken te nuttigen in de bus. Ga er vanuit dat je geen enkele druppel had gemorst van je Pecan Caramel Latte (als deze mee mocht in de bus). Sterk geurende dranken en etenswaren zijn helaas niet toegestaan. De chauffeur mag zelf bepalen wat hier onder valt. Excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 16:05 geantwoord

Ok prima, chauffeur zou waarschijnlijk verkouden zijn. Had ik al verteld dat de sandwich van guy nummer 1 een broodje mario was? Waarschijnlijk ben je nog niet bekend van de befaamde broodje mario van Utrecht. Vers gebakken brood met salami, pepperoni en chorizo met als finisher warme gesmolten kaas. Uiteraard met wat groente dat altijd er naast valt. Ik zat bijna helemaal achterin terwijl mister nr.1 van voren zat, maar ach de chauffeur vond het misschien wel lekker ruiken. Mijn ogen en neus hadden er zelf minder plezier van. Gelukkig had ik een top reis, ja dat weer sarcasme.

Alle klachten die gemeld zijn door Levinhnguyen