Klacht: Beetje belachelijk

op 19 april 2017 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Ik heb mijn MacBook air hier naartoe gestuurd via de verzekering voor reparatie. Gemeld dat het dringend is aangezien ik mijn laptop voor school nodig heb. Sinds ik mijn laptop heb ingeleverd staat er alleen op mijn account waar ik de reparatiestatus kan zien dat er een onderdeel in bestelling is. Ik heb gister (18-02-2017) nog gebeld, voor de 2e keer, of ze al iets meer wisten over mijn laptop. De meisjes achter de telefoon konden mij alleen opsommen wat op mijn reparatiestatus stond aangegeven, verder hadden ze geen nuttige extra informatie die mij verder kon helpen.
Nu kreeg ik vanmiddag opeens een email van apple, over hoe ik de service vond. Ik was een beetje in de war, aangezien ik mijn laptop helemaal nog niet heb, dus ik besloot te bellen. Wat is het nou, mijn MacBook is al een week klaar. De jongen aan de telefoon zei dat mijn laptop vanaf 12-04-2017 al klaar staat om af te halen (ready for pick-up). Ik vind het dus ene beetje belachelijk dat ik totaal geen informatie van larsa kan krijgen over hoe het nu staat met mijn laptop, en hij blijkbaar al een week klaar ligt om opgehaald te worden. Voor zover ik weet hoef ik hem ook niet op de halen maar word hij gewoon terug naar mij gestuurd. Dus ik hoop dat u snapt dat in hier erg gefrustreerd van raak

Wanneer ik mijn laptop zsm heb, het liefst nog morgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

Bericht van Larsa Telecom

1 week geleden - De klacht is inhoudelijk al besproken en afgehandeld. Mocht dat nog niet het geval zijn, aarzel niet contact met ons op te nemen: info@larsa-telecom.nl

Alle klachten die gemeld zijn door amberoudeheuvel