Mijn Klacht:
Nou dit is de vierde keer dat ik sla bij de Albertheijn koop en ELKE van de 4 keren dat ik dat deed zaten er beestjes in de sla.
Ook vaak zand zit er ook in.
De leverancier is prut.
Ik heb een maaltijd bijna helemaal moeten weggooien maar een
vegan broodje ”doner” zonder sla is toch een gemis.
Ook niet alleen de sla maar vrijwel alle groente bij de Albertheijn hier zijn verrot bij aankoop.
Uien dat aan de binnenkant beschimmeld zijn.
Knoflook dat beschimmeld (zwart) is bij aankoop
Geen enkele kropje sla dat geen beestjes of larven heeft.
Je koopt dan een krop sla waar er letterlyk al gaten in zit van waar de beestjes mee hebben gegeten.
Dat gaat dan direct naar de compost hoop want ik ga niet allemaal beestjes doodmaken om een beetje sla.
Ironisch genoeg zijn vaak de biologische kroppen niet zo erg aangestast.
Gewenste Oplossing:
Nou ik ben denk ik nooit meer tevreden hierover want compensatie kan ik zeker naar fluiten.
Ben in totaal meer dan 30 tot 40 euro kwijt geweest aan producten waar ik geen zin meer in heb om voor de zoveelste keer mee aan te komen ''dit product deugde niet ik wil mijn geld terug''
Jullie assortement moet gewoon deugen.
De sla moet gewoon niet helemaal onder de beestjes zitten.
En de hele fucking groente afdeling mag ook maar iets meer aandacht aan besteed worden.
Dan hebben jullie wel steeds een groentekneus wie daar elke dag staat een beetje de groenten bij te vullen maar naar de kwaliteit kijken ze niet naar hoor

