Klacht: Been bezorging

op 18 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. De folders die u noemt in uw bericht worden niet door Spotta verspreid maar door een ander folderverspreider. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met o.a. Kwantum, Nettorama. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: http://www.axender.nl/contact/contactformulier

Spotta is verantwoordelijk voor de folders van o.a. Aldi, Kruidvat, Praxis, Media Markt, en Hema. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden waarop Spotta staat gedrukt. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900-8774636 (€ 0,35 per gesprek) of via het contactformulier op onze website Spotta.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Andre1