Klacht: beeld bevriest iedere keer. en hij hapert regelmatig

op 18 februari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week -02-2018 gebelt naar fiber nederland,
En heb daar het probleem verteld.
Wij hebben samen aan de telefoon het probleem doorgenomen en gekeken of alles goed aangelsoten is.
Dus hebben beloof dat de monteur hier meebezig gaat en zouden mij de zelfde week nog terug bellen en tot heden nog niks van hun gehoord.

Gewenste Oplossing:

Waar we voor betalen dat we dat ook echt krijgen.
En ze mogen de mensen wel tegemoet komen want we hebben recht op 24 uur tv en krijgen niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 19 februari 2018 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vollink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Onze collega's zijn druk bezig om het probleem op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uw storing hebben we in behandeling, zodra we een update hebben zullen we u terugkoppeling geven.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Fiber Nederland

Heeft op 21 februari 2018 om 08:45 geantwoord

Het is nog steeds niet opgelost.
Het begint een beetje irritant te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door henk_vollink