Klacht: Beëindiging verzekering duurt al meer dan 3 weken(en dus geen B/M nieuweverzekering

op 03 februari 2014 over NetPolis in de categorie Verzekering

Via mail heb ik wel een bevestiging dat vrijwaringsbewijs door NETPOLIS is ontvangen.In bevestiging mail vermelding van hen “Uw opzegging is door ons ontvangen U ontvangt hiervan binnenkort de schriftelijke bevestiging. Dit duurt 3 – 4 weken”.Dat antwoord rept over bevestiging door hen ontvangen vrijwaringsbewijs (terwijl hun mail aan mij dat al bevestigt)
Niks over afhandeling verzekering….punt is dat ik nu in nieuw elders afgesloten verzekering geen B/M in ROYDATA heb door niet handelen van netpolis (+ al betaalde geld van komende maanden niet terug heb van netpolis)

dat hen per direct,(zodra netpolis dit leest) de B/M verklaring opsturen naar ROYDATA
en geld terugstorten van verzekering vanaf de datum dat netpolis die vrijwaring heeft van mij,12 januari 2014)
PS
Teruggaafbeschikking van DEZE auto bij motorrijtuigen belasting is 9 januari 2014

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NetPolis

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NetPolis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pgro