Klacht: beëindiging lidmaatschap

op 18 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Bij deze wil ik in klacht indienen.
Vorige week heb ik een woordenwisseling (niet bedreigend) gehad met Selicia van Dwarsdijk te Rotterdam.
Deze medewerker heeft ervoor gezorgd dat de lidmaatschapsoverkeenkomst per direct ontbonden werd.
Tijdens het gesprek heb ik gezegd dat ik de manager wilde spreken, waardoor zij geschrokken is. Dit had ik gezegd, omdat zij niet klantvriendelijk was (wat wel zo hoort te zijn).
Ik was totaal niet bedreigend tegenover haar, ik ben een volwassenen man met 2 kinderen. Ik heb geen zin in spelletjes en bedreigingen,
Ik vind dit heel erg dat er iets naar me toe geschoven is wat niet klopt.
Een verhaal heeft 2 kanten en mijn kant wil ik graag laten horen aan de manager van Dwarsdijk te Rotterdam.

Ik zou het erg jammer vinden als ik niet meer bij Basic- Fit kan sporten, want ik heb het 2 jaar naar mijn zin. Al mijn vrienden/familie heb ik bij Basic-Fit laten sporten/inschrijven. Iedereen verdient een 2e kans. Personeel kent me allemaal daar, nooit ruzie gehad, kennen me als een vriendelijke man.
Ik wil dit graag oplossen, desnoods bied ik mijn excuses aan als het nodig is.
Dus bij deze wil ik graag een gesprek met de manager.

Lidmaatschapnummer 330028951
Tel: 06-16274755

Altijd tevreden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 juni 2016 om 12:15 geantwoord

Beste Rabiah,

Bedankt voor je bericht.

Een ontzegging voor alle Basic-Fit clubs wordt niet zomaar gegeven. Inhoudelijk kan ik niet ingaan op je verhaal omdat ik er niet ben bij geweest. Je kan altijd proberen een afspraak te maken met de manager van de club. Echter als hij of zij hier geen gehoor aan wilt geven dan blijft de ontzegging van kracht en kan ook ik niks meer voor je doen.

Een afspraak kan je enkel op de club zelf maken.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Rabiah