Klacht: Beëindiging contract via klantenservice wordt door Ziggo niet verwerkt.

op 29 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Maart 2016 heb ik contact gehad met een adviseur van Ziggo betreffende een TV en internet abonnement. Mij werd toegezegd dat binnen het connect and play pakket mijn 3 tv’s interactief en digitaal zouden blijven zoals bij mijn huidige provider. Dat bleek na het lezen van de bevestiging van 16-03-2016 en het contact daarover op 17-03-2016 met de klantenservice van Ziggo niet zo te zijn en ook niet te kunnen binnen het connect and play pakket. Tijdens dat gesprek heb ik het abonnement weer opgezegd. Dat bleek helaas door Ziggo niet verwerkt te zijn want op 21-04-2016 stuurde Ziggo alweer een bevestiging van bestelling. Ik heb toen weer contact gehad met de Ziggo klantenservice, telefonisch en via het on-line formulier (Referentienummer:160520-001530) en wederom heeft men mij bevestigd dat de bestelling geannuleerd was.
Dat bleek niet zo te zijn want ik kreeg alsnog een installatiepakket thuisgestuurd door Ziggo. Daarover heb ik contact opgenomen met Ziggo en het overeenkomstig de instructies retour gestuurd.
Op 20-05-2016 heb ik per email de bevestiging van Ziggo ontvangen dat het abonnement beëindigd is per 20-05-2016, dat is ruim voor de ingangsdatum van 06-06-2016.
De beëindiging is blijkbaar binnen Ziggo niet verder verwerkt want zowel voor juni als juli krijg ik een factuur gestuurd die door Ziggo ook per automatische incasso van mijn rekening afgeschreven zijn.
Op 27-07-2016 krijg ik weer en factuur van Ziggo en hierover heb ik opnieuw met de klantenservice contact opgenomen. Mij is tijdens dit gesprek bevestigd dat er geen openstaand saldo is en dat dit door de afdeling crediteuren verwerkt is. Er is tevens toegezegd dat dit gesprek per email bevestigd zou worden.
Deze bevestiging heb ik niet ontvangen. Derhalve heb ik zelf Ziggo een bevestiging gestuurd van de tijdens dit laatste gesprek op 28-07-2016 om 14:29 met mw. Priya gemaakte afspraken.

Met een bedrijf als Ziggo dat intern blijkbaar totaal niet samenwerkt en zeer slecht met haar klanten omgaat zal ik nooit tevreden zijn.
Van Ziggo verwacht ik excuses en de schriftelijke bevestiging dat e.e.a. nu eindelijk is afgehandeld.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans99