Klacht: Beëindiging abonnement

op 14 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb 20 juni 2016 mijn abonnement laten stopzetten. Hierbij werd mijn verteld dat dit gelukt is maar helaas moet ik tot Januari 2017 betalen.. Nu krijg ik wel aanmaningen om te betalen. En dit vind ik niet kunnen..
Waarom moet ik betalen voor een abonnement die ik heb stop gezet?

Ik wil definitief stoppen zonder nog extra kosten. En dat de aanmaning is kwijt gescholden...

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 september 2016 om 14:12 geantwoord

Beste Silvana,

Bedankt voor je bericht.

Als ik jouw lidmaatschap bekijk zie ik dat jij op 27-1-2016 online lid bent geworden.
Hierbij heb jij gekozen voor een Smart lidmaatschap, dit is een jaar lidmaatschap.

Hierbij mocht jij gratis sporten tot 1-3-2016. Vanaf 1-3-2016 is jouw lidmaatschap ingegaan en begon jij met het betalen van jouw contributie.

Op 20-6-2016 heb jij inderdaad jouw lidmaatschap opgezegd, op 27-6-2016 heeft mijn collega jouw verzoek in behandeling genomen en verwerkt.

In de opzegbevestiging staat jouw einddatum 1-3-2017 vermeld omdat dit jouw contract einddatum is.

Momenteel staan er 3 maanden open en hebben wij nog geen aanmaningskosten in rekening gebracht.

Jij dient jouw contributie tot 1-3-2017 te voldoen.

Jij kunt het openstaande bedrag €59.97 voldoen op rekeningnummer NL24RABO 0168476207 ovv je lidnummer.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Sil_6