Klacht: Beeëindigen abbonement

op 03 februari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een volledig abonnement bij Tele2. Ik zit helaas in de wsnp, maar dat mag de pret niet drukken. Eerst dacht ik de kosten wel te kunnen dragen, maar dat ging mij helaas toch te veel worden. Op grond van hun leveringsvoorwaarden heb ik een brief gestuurd met het verzoek de overeenkomst te beëindigen. De nodige bewijsstukken meegestuurd natuurlijk. Denk je dat ze dan hierin meewerken? NEE…. ze hebben zichzelf goed ingedekt. Er wordt vermeld dat Tele2 het recht heeft een overeenkomst te beëindigen op grond van wsnp. Het hangt dus van hun goodwill af of zij dit doen. En dus doen zij het niet! Na heel veel gebeld, geschreven en gemaild te hebben doen zij niets! Ja toch wel, omdat ik niet kan betalen mijn tv, telefoon ect afgesloten. Maar wel elke maand de rekening blijven sturen. IK KAN NIET BETALEN TELE2!!! De rekening loopt op en ik mag geen schuld maken. Pffff…. Enneh oja, ik ontvang dus ook geen product waarvan wel wordt verwacht dat ik die betaal.

Het zou fijn zijn als Tele2 mijn brief van 2 augustus 2013 nog eens bekijkt en ook tot de conclusie komt dat zij tekort schieten. En dus vanaf die datum mijn abonnement beëindigen. Geld wat ik niet heb kan ik niet betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door TheaSlootweg