Klacht: Bedrijging

op 06 juni 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Mijn stiefbroertje (mijn moeder en stiefvader zijn niet getrouwt)
Is uithuis geplaatst, vanwege een probleempje tussen mij en mijn vriend ben ik bij mijn “ouders” gaan wonen en sinds 2 dagen woont mijn vriend hier ook en moet de gezinsvoogd de gegevens van hem hebben dit wilde mijn vriend niet en gaat hij lopen drijgen dat als hij zijn gegevens niet geeft Dat mijn stiefbroertje dan niet meer om de week naar huis mag (terwijl hij niks van mijn stiefbroertje is eigenlijk) hij wikt niet vertellen wat hij met de info moet!! Ik laat ons niet zomaar bedrijgen!!

Als hij ons erbuiten laat en gewoon zijn werk doet!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:31 geantwoord

Geachte mevrouw Lekx, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 6 juni 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Liannelekx