Klacht: bedrijfsleider Formido Winschoten heeft ons zeer onvriendelijk te woord gestaan

op 18 mei 2016 over Formido in de categorie Bouwmarkten

wij hebben bij de Formido een binnendeur besteld. wij hebben samen met een verkoop medewerker een deur uitgekozen. Wij hebben zelf helemaal geen verstand van welke soort deur we moesten kopen en zijn daarom uitgegaan van het advies wat de werknemer ons heeft verteld, hierdoor hebben wij niet de juiste deur gekregen. wij weten dat we deuren niet terug mogen brengen, maar wij hebben op advies van de werknemer deze deur besteld en vinden dat de fout daarom niet bij ons ligt. Heb daarom met de Formido in Wsch gebeld. Daar werd mij door de bedrijfleider verteld dat het een welles/nietes verhaal zou worden. en dat wij als wij blijkbaar iets bij de Formido in winschoten willen kopen, wij ons eerst maar zelf moeten inlichten door derden en dat de schuld dus eigenlijk bij onszelf lag. Wij vinden dat als je naar een bouwmarkt gaat voor advies, zij de juiste adviezen moeten geven en dat de verantwoordelijkheid niet bij ons ligt. Ik vind dat ik door de bedrijfsleider niet netjes te woord ben gestaan en zeker niet klantvriendelijk. Wij mochten de deur uiteindelijk terug brengen en moesten dan 25 euro laten vallen. Mijn vriend heeft de deur terug gebracht en daar werd hij ook weer zeer onvriendelijk behandeld en er werd ook nog even gezegd dat het onze eigen schuld was en dat we niet zo moesten zeuren.

Misschien een cursus klantvriendelijkheid volgen voor de bedrjfsleider. Heb met meerdere mensen over onze klacht gesproken en hoor niet veel goeds over de Formido in Winschoten van andere mensen. Wij gaan zeker nooit weer naar de Formido in Wsch en zullen deze bouwmarkt ook zeker niet bij andere mensen aanbevelen. Zijn nu bij een andere bouwmarkt geweest en dat was een wereld van verschil hoe we daar te woord zijn gestaan

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Formido

Reactie van de melder van de klacht Belindavanlenning

10 maanden geleden - ik begrijp niet waarom deze site klacht.nl in het leven is geroepen. Je dient een klacht in en vervolgens krijg je mail terug dat de klacht niet in behandeling wordt genomen, zonder ook maar 1 reden te noemen. Heel slecht vind ik dit. Heb het idee dat wij niet serieus worden genomen. Misschien toch maar een leuk stukje op Facebook zetten, dat wordt tenminste gelezen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Formido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belindavanlenning