Klacht: Verkeerd geleverde achterdeur

op 10 oktober 2017 over Formido in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Formido Den Helder een nieuwe achterdeur besteld van de Fabrikant Cando. Bij levering bleek echter dat de verkeerde deur was geleverd. Deze fout is door Cando toegegeven. Maar men begrijpt niet dat ik niet 10 dagen zonder achterdeur kan. Ik ben door de medewerker van de Formido correct behandeld, maar uiteindelijk komt het er op neer “meneer Koopmans het was onze fout maar dat is dan jammer voor u”. Ik mag namelijk de deur niet tijdelijk gebruiken om de periode naar de levering van de goede deur te overbruggen.i

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als Cando en/of Formido hun fout erkennen en over gaan tot een gratis levering van een correcte deur.
Het is namelijk erg vreemd dat de klant op moet draaien voor een fout van de leverancier die zelfs ruiterlijk wordt toegegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Formido

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Formido nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Koopmans