Klacht: Bedrijf wil niet leveren voor prijs op de website

Mijn zoon heeft het spel – Mario + Rabbids Kingdom Battle Collectors Edition voor de Switch – besteld voor € 56.99.

De order direct via PayPal betaald (met extra kosten) en de koopovereenkomst was hiermee beklonken.

Nu blijkt dat deze te goedkoop op de website stond, voor de prijs van de normale editie. Deze editie zou iets van € 90,- kosten.
Eenzijdig heeft Nedgame de order gecanceled omdat ze aangeven dat de game niet de juiste prijs had. Met de klantenservice gebeld (á € 0.15 per minuut) maar helaas geen resultaat of oplossing o.i.d. zelfs ze de extra kosten van Paypal niet terugstorten. Alleen wanneer ik de hele order cancel (dus ook de andere game die er besteld is).

In hun eigen voorwaarden staat het volgende:
Zodra een koopovereenkomst is gesloten is de overeengekomen prijs bindend, soms kan een prijs vervolgens stijgen of dalen. Wij kunnen helaas naderhand geen prijzen aanpassen.

Hele mailwisseling met Roy de rayonmanager gehad, maar die wil gewoon helemaal niet. Telefonisch met de klantenservice een paar oplossingen voorgelegd (verschil delen, korting etc. etc), echter willen ze helemaal niets.

Natuurlijk fouten kunnen overal gemaakt worden, maar wanneer ik een fout maak moet ik daar ook de consequenties van aanvaarden.

Mijn zoon heeft dit jaar al voor meer dan € 400,- gekocht bij NedGame.nl maar dat maakt hun helemaal niets uit.

Na al die tickets en telefoontjes wil ik dat Nedgame de gesloten koopovereenkomst nakomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Principe kwestie