Klacht: Bedrijf levert niet deugdelijk product en geen klantenservice

op 06 juni 2016 over Horrengigant.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een hor besteld via horrengigant.nl. Echter is de hor in een te kleine afmeting geleverd dan besteld en op de pakbon staat. De hor is krom naar het midden toelopend en ook te kort afgezaagd.

Tevens diverse productiebeschadigingen zoals deuken en hoeken die niet goed afgewerkt zijn.

Binnen 24 uur een klacht gemeld aan de klantenservice. Er komt geen oplossing vanuit klantenservice en klantenservice is niet bereikbaar / reageert niet.

Blijkbaar louche internetonderneming waar je zeker je geld niet aan toe moet vertrouwen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg of een deugdelijk product geleverd krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander92