Klacht: Bedrag kan ik niet herleiden

op 25 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16-11-2016 is er 167.36 afgeschreven van onze rekening en ik kan niet bedenken waarvoor dat is.

4414793042912272 0020001419363383 7
00-582C64541E20C3074A837072C410 Ady
enPayments.com

NL48 RABO 0132 3947 82

Gewenste Oplossing:

wanneer we weten waarvoor dat geld is afgeschreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 02:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anita Eefting,

Bedankt voor het contact opnemen met Adyen Support.
Wij hebben uw betaling in ons systeem nagekeken. De merchant waar u een bestelling heeft gedaan is MyHeritage. Voor vragen over uw bestelling raad ik u aan om contact op te nemen via een van de volgende kanalen email: support@myheritage.com of via de website: http://www.myheritage.com.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Adyen Headquarters
Simon Carmiggeltstraat 6-50, 5th floor
1011 DJ Amsterdam, The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door A.Eefting