Klacht: bedrag afgeschreven door AYDEN maar ontraceerbaar welk bedrijf

B-consult op 19 december 2019 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Mijn boekhouder wil een bon van een bedrag van 47.20 wat afgeschreven is van mijn zakelijke rekening op 14-10-2019 en gestort is op een AYDEN rekening: NL48RABO0132394782

Op mijn afschrift kan ik niet traceren welk bedrijf dit is en daardoor kan ik ook geen factuur zoeken.

Graag voor 1 januari 2020 een naam van het bedrijf wat gekoppeld is aan dit Ayden account, zodat ik de factuur kan vinden in mijn administratie

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 20 december 2019 om 08:01 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

B-consult

Heeft op 20 december 2019 om 08:06 geantwoord

Ik vraag u welk bedrijf hoort bij het aangegeven rabobank nummer en zegt dat ik contact moet opnemen met de leverancier. Dat is juist mijn vraag!!!!
Wie is de leverancier???

Later heeft het over de Google store, geen flauw idee wat het is, heb daar ook nooit wat besteld.

Graag dus antwoord op:
Welk bedrijf hoort bij de rabobanknummer?

Alle klachten die gemeld zijn door B-consult