Klacht: bedrag afgehaald waar ik niet voor heb getekend

op 22 juli 2019 over Overige opleidingen in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 16 mei bestel ik een batterij voor een bedrag van 13,90€ . De betaling met Bankcontact kan niet doorgaan . Op 17 mei doe ik ,nog maal een poging maar leverancier meld dat deze bestelling geannuleerd is en verzoekt mij een nieuwe bestelling te plaatsen maar ik wijzig mij bestelling
en kom op 11,90€ waarvoor ik de betaling met Mastercard doe wat wel lukt.
Er worden me namelijk 2 bestellingen geleverd een van13,90€ waarvoor ik niet heb getekend en een van 11,90.
Dus hebben ze mijn betaling gewijzigd omdat in hun systeem de annulering niet is door gegaan.
Ze beweren dat dit automatisch gaat dat wil zeggen dat ze daarop ingesteld zijn.
Dit is nu een klein bedrag maar stel voor dat dit meer zou zijn.
Als dit de gangbare manier is van handelen met Mastercard moet ik
dringend uitkijken naar een ander betaalmiddel.
Ik mag de verkeerde goederen terug sturen maar daarvoor had il maar
30 dagen en gezien ik met verlof vertrok kon dit niet tijdig. Ook omdat Postnl. waarmee de terug zending moet gebeuren mij tot 2 x toe labels
heeft bezorgd welke onleesbaar zijn in hun systeem.
IK had een langere terug zendtijd gevraagd maar dat willen ze niet
aanvaarden.

Zou graag mijn te veel gedebiteerd bedrag 13,90 terug krijgen
waarna ik de foutieve bestelling zal retourneren.
Dit bedrag had volgens mij nooit mogen gedebiteerd worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige opleidingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige opleidingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joseph Vastiau