Klacht: Bedorven hotdogs

op 15 juni 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op woensdag 14062018 ben ik met mijn zoon (10 jaar) en dochter (10 maanden) naar de ikea in Haarlem geweest. Mijn zoon wilde graag een hotdog dus deze hebben wij bij vertrek meegenomen naar de auto. Onderweg bleek dat wij het beide anders vonden smaken dan anders en hebben hem weggegooid. Voor mijn dochter kon ik niets kopen want zij heeft koemelk en soja allergie en de betreffende medewerker vertelde mij dat ze geen allergenen kaart hadden. Dit is wettelijk verplicht.

Een aantal uren na ons bezoek kregen zowel mijn zoontje als ik zelf buikpijn en begonnen we met overgeven. Mijn dochter had nergens last van. Ik wilde telefonisch contact opnemen om te voorkomen dat anderen ook ziek zouden worden maar dit werd totaal niet serieus genomen. Er werd mij gezegd dat we waarschijnlijk gewoon buikgriep hadden omdat al het eten perfect in orde is. (Geloof me.. zo smaakte het echt niet) Andere manieren van contact zijn blijkbaar niet mogelijk.

Wanneer Ikea hun klanten serieus neemt, hun personeel op de hoogte stelt van (mogelijk dodelijke!) Allergieen en geen bedorven troep meer verkoopt

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door larissagijzen