Klacht: Bedorven carpaccio

op 17 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik was in de hema alexandrium in het restaurant en dacht een lekker broodje carpaccio te nemen. Dit was het laatste broodje en bij de kassa zag ik dat het helemaal bruin was. Ik hoefde dit niet en ze konden geen nieuwe voor mij maken met de woorden de carpaccio hoort er zo uit te zien. Ze konden geen nieuwe broodjes maken want de broodjes waren op. Het broodje dat ik had genomen werd terug gelegd om verkocht te worsen. Na veel gezeur heeft ze met moeite nieuwe carpaccio op het zelfde broodje gedaan voor mij, deze was wel mooi rood. Dit is niet netjea, als ik het niet optijd had gezien had ik ziek geworden. Toen ik wegliep hoorde ik nog de opmerkinf: is ze nu klaar met zeuren, erg asociaal en niet klantvriendelijk en klant gericht. Voortaan eten ze het maar lekker zelf op als ze zeggen dat het zo hoort te zijn.

Mvg

Geen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liza96