Klacht: Bedorven brood

op 06 oktober 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte mevrouw/meneer
Ik doe me boodschappen werkelijks bij Dirk zuidplein of Slinge daarbij haal ik ook brood van die verse bollen van 12 stuks nou heb ik 3 keer al gehad vandaag dus de 4de keer dat et brood nog supperzacht is maar bedorven et stinkt en zit een witte laag overheen nog net geen schimmel en vond dat et nu niet meer kan dat ik et gewoon weggooi zonder er een klacht van te maken want ik betaal gewoon in de winkel voor me boodschappen ik heb mijn kinderen die brood mee naar school gegeven en te eten gegeven en merkt et pas achteraf 1 van me kinderen een keer zelfs diarree door gehad ik heb deze keer die zak brood de 04-10-2017 gekocht in de Dirk winkel zuidplein 2 dagen later de 6de al bedorven!!

Ik zou heel erg tevreden zijn als der een oplossing voor zou kunnen komen door een tegoed bon geld terug of iets want dit is me geld wat ik ieder keer weggooi en dan de buikklachten van me kinderen derbij ik geef die brood vol vertrouwen want ik kan me geen moment bedenken dat een pas 2 dagen oud brood die nog zacht aanvoel gewoon bedorven kan zijn

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:44 geantwoord

Bedankt voor uw bericht, vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met de witte en bruine bollen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben dit laten controleren door onze bakkerij en wij kunnen hier het volgende over melden.

Op basis van de foto lijkt het erop dat er tijdens het produceren te veel bloem is gebruikt. Tijdens de productie van de bollen wordt de bloem over het deeg aangebracht. Indien dit teveel wordt aangebracht, kan dit een witte waas / kleur geven aan de buitenkant van de bol.Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit op schimmel lijkt en een negatieve ervaring oplevert.

Onze excuses voor het ongemak.
Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en ik wens u nog een fijne dag toe.

Heeft op 13 oktober 2017 om 06:43 geantwoord

ik heb niet gezegd dat ik nooit meer brood zal kopen bij de Dirk (ik doe gewoon graag boodschappen bij Dirk )maar de eerstvolgende keer dat et me weer eens overkomt kom ik persoonlijk die brood afgeven in de winkel ik weet Tog zeker wel et verschil tussen meel en schimmelaag en daarnaast stinkt die brood dus egt bedorven en geen achtergelaten meel en ik weet wel waar et door kan komen vaak als ik brood koop zijn et van die hele verse net de oven uit ze worden heet/warm in de plastic zakjes gedaan dat der soms zelfs bealagenheid in de zakjes zitten en dat voorkomt dat et brood kan bederven!! Maar goed alsnog bedankt voor et behandelen van me klacht ook al ben ik der niks mee opgeschoten

Alle klachten die gemeld zijn door C Makaya