Klacht: Bedombouw tekort

op 23 juli 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

We hebben een bedombouw, nachtkastjes en een grote kledingkast bij Goossens gekocht. De bestaande lattenbodems en matrassen wilden we blijven gebruiken. We dachten dat deze 200 cm lang waren, maar bij levering van het bed bleken deze 207 cm lang te zijn. Waarschijnlijk onze fout dat we een verkeerde maat hebben doorgegeven. We hebben aan Goossens gevraagd of we de lange zijden van het bed (van 200 cm lang) kunnen omwisselen voor zijden van 210 cm lang. Technisch kan dit gemakkelijk omdat de lange zijden aan het hoofd- en voeteneind aan- en losgehaakt kunnen worden. Eventueel extra kosten wilden we betalen. Het antwoord van Goossens was echter kort en simpel, er kunnen geen onderdelen van het bed worden geleverd. Het enige wat aangeboden werd, waren nieuwe lattenbodems van 200 cm. Maar dat wilden we juist niet. De enige optie die overblijft is om een geheel nieuw bedombouw (van 210 cm lang) te kopen voor ruim 1.000 euro. Dit vinden we echt te gek voor woorden!

We willen de 2 lange zijden van het bed kunnen omruilen voor 2 zijden die 10 cm langer zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Goossens

3 maanden geleden - Beste J.H. Verweij, Wat vervelend om te horen dat uw lattenbodem niet in de ombouw past en dat er geen gewenste oplossing is geboden. Ik ga de klacht doorgeven aan een servicemedewerker deze gaat contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Verweij2743