Klacht: verkeerde beddenmaat

op 27 december 2014 over Beddenfirma Wassenaar, Haarlem in de categorie Algemeen

Op 4 januari 2014 bestelde ik bedspiralen met ombouw, Auping Auronde bij Beddenzaak Wassenaar in Haarlem. Op 1 maart 2014 werd het bed bezorgd. Toen het al deels in elkaar was gezet, bleken de maten niet te kloppen; het bed was 180×200 in plaats van 160×200.
ondanks het verzoek het bed direct af te breken en te ruilen voor een bed met de juiste maten, is het toch in elkaar gezet met de belofte dat dit opgelost zou worden in de winkel.
Diezelfde dag en sindsdien herhaaldelijk was ik in de winkel om te informeren hoe het stond met het ruilen maar ik werd voortdurend met een kluitje in het riet gestuurd. Men beloofde mij dat het goed zou komen.
op 26 september 2014 stuurde ik een mail naar Wassenaar waarin ik liet weten dat mijn geduld na driekwart jaar op was. Geen reactie.
Tenslotte stuurde ik op 16 november 2014 een aangetekende brief met het verzoek een voor mij passende oplossing te bieden. Tevens liet ik weten dat ik een derde zou inschakelen, als actie/ een oplossing zou uitblijven.
Tot op heden ontving ik van Wassenaar geen enkele reactie.

Mijn probleem is opgelost als het beloofde bed, Auping Auronde 160x200 , kersen, alsnog geleverd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door ginhoven