Klacht: Bed verschuift

op 17 augustus 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ondanks anti slip mat blijft alles verschuiven; de topper en ook het matras. Niet alleen naar beneden maar ook van links naar rechts. Koop je een bed van 4500 euro leveren ze een bed waar de eerste twee weken niet in te slapen is door de stank en wanneer je erin kan liggen schuift het alle kanten op. Extra Anti slipmatten zullen worden opgestuurd gezien het probleem bekend is. Nog steeds niets ontvangen en ik vraag me ook af of een antislipmat de eigenschap van de doorluchting van de matrassen niet verkleind. Ik begrijp werkelijk niet als je weet dat je product niet goed is, je deze blijft verkopen. Ben zwaar teleurgesteld in after service en ik denk dat ik het bed weer op laat halen voor een bed van kwaliteit.

- ondanks dat ik een groot twee persoonsmatras heb een bed leveren die niet elke nacht verschuift.
- als de afspraken nagekomen worden, waar blijven de anti slipmatten
- als de service niet een maand na klacht op zich laat wachten
- matrassen laten luchten voordat deze bij de klant geleverd worden. De stank van anti insecticide die gebruikt is voor verschepen per container is zeer onprettig bij het leveren en de weken erna bij get slapen in je nieuwe bed. De geur consulent heeft geadviseerd de bedden op zijn kant buiten te laten luchten. Ik begrijp niet dat je dit niet zelf doet voordat de klant het bed krijgt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 17 januari 2018 om 09:11 geantwoord

Geachte mevrouw De Vries,
Inmiddels zijn onze servicemonteurs vorige week bij u geweest om het voetenbord te leveren en de elektrische bediening van uw bed te repareren. U heeft ons aangegeven tevreden te zijn met deze oplossing. Hier zijn wij natuurlijk ook erg blij mee. Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust opnieuw contact met ons op.
Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door Service swiss sense