Klacht: Na bijna 7 weken nog geen kinderwagen of bericht van Bebeqo….

user-1352744 op 13 mei 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 maart heb ik een kinderwagen besteld, levertijd was 3-4 weken.
Mijn vriend heeft meerdere malen gebeld met meestal een Dennis, deze geeft aan geen informatie te hebben over de bestelling, belooft terug te bellen doet dit niet… Ik word per mail totaal niet op de hoogte gehouden van het proces, wat een slechte service. Ik ben nu 35 weken zwanger en wil weten hoe het ervoor staat!

Gewenste Oplossing:

Als ik de kinderwagen binnen heb! Anders heel snel mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 25 mei 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

.
.
.
.
.
.
.
.

user-1352744

Heeft op 30 mei 2017 om 07:43 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er staat opgelost bij mijn klacht, maar wie heeft dit besloten, ik ben niet op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn klacht. Het blijkt nu dat ik nog een onderdeel mis van de kinderwagen, dat in 38 weken zwangerschap, top

Alle klachten die gemeld zijn door