Klacht: Onbereikbaar

op 23 september 2015 over Beautysalon Ingeborg in de categorie Beauty & Wellness

Sinds 13/9 probeer ik al om een afspraak te maken met beautysalom Ingeborg in Alphen aan den Rijn. Ik ben hier al eens eerder geweest en toen ben ik in totaal een half jaar bezig geweest om een afspraak te maken. Op die afspraak zelf liep de afspraak voor mij een half uur uit waardoor mijn afspraak geen uur kon duren. De behandeling zelf was wel fijn. Ik heb waardebonnen van vakantieveilingen, maar het is gewoon onmogelijk om een afspraak te maken. Mails worden niet beantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb een mail gehad waarin stond dat Ingeborg op vakantie was en dat ze vanaf 15/9 weer mails kan beantwoorden. Dit is echter niet het geval. Ik heb nog steeds geen reactie en ik kreeg net een automatische reactie waarin stond dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en mails niet beantwoord kunnen worden. Dit moet toch niet kunnen?

Ik wil graag een afspraak kunnen maken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beautysalon Ingeborg

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beautysalon Ingeborg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ibj