Klacht: Bds 885s storing subwoofer en versterker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Harman Kardon bds 885s aangeschaft via ING rentepunten.
Helaas kreeg ik al snel te maken met een storing, de subwoofer viel vaker uit.
Nadat deze op was gestuurd ter reparatie (maand 1) kreeg ik hem terug met helaas hetzelfde euvel.
Met ING gebeld, nu kreeg ik een andere gloednieuwe Bds 885s maar na 6 maanden begint de subwoofer te rommelen als deze niks moet doen, ook hangt de versterker regelmatig vas, bij bt, en bij het gebruik van de PlayStation schakelt hij regelmatig uit.
Als hij het doet geeft hij een mooi geluid maar de prijs van ong €1800 euro is hij zeker niet waard!!!

Gewenste Oplossing:

Als hij het een week probleemloos doet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht Harman Kardon Bds 885s