Klacht: Zeer slechte terugbetaling

Leo Vd Leije op 15 augustus 2023 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na retourzending van verkeerd geleverde stofzuiger, na anderhalve maand mijn geld nog niet terug. Dit na meermaals contact, zowel telefonisch als WhatsApp, met de klantenservice. Beloftes over uitbetaling worden niet nagekomen. Slechte afhandeling!!

Gewenste Oplossing:

Zsm mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van BCC

1 jaar geleden - Beste Leo, Bedankt voor je review. Vanwege de vakantieperiode duurt de terugbetaling langer dan we je hebben beloofd. We snappen dat je hier overlast van hebt. Onze oprechte excuses daarvoor. We werken er hard aan om te zorgen dat je snel geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team BCC

Bericht van BCC

1 jaar geleden - Beste Leo, We hebben de terugbetaling intussen gedaan. Dat is op 16 augustus gebeurd. Nog eens sorry voor de vertraging en het ongemak dat we daarmee hebben veroorzaakt. Vriendelijke groet, Team BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 augustus 2023 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Leo,

We hebben de terugbetaling intussen gedaan. Dat is op 16 augustus gebeurd. Nog eens sorry voor de vertraging en het ongemak dat we daarmee hebben veroorzaakt.

Vriendelijke groet,
Team BCC

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Vd Leije