Klacht: Zeer slechte service van BCC

Alex Slootmaekers op 23 december 2022 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 dec 2022 een online bestelling gedaan. Voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd. Dus niet! Bericht van DHL het pakket wordt een dag later bezorgd. Dus niet! Pakket is beschadigd en wordt terug gestuurd naar de afzender. Bcc beloofd terugbetaling binnen 7 dagen, Dus niet! Ook staat er op hun site: De verkoper mag wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of totdat de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden. Ze hebben gezien en erkend dat het pakket terug is gestuurd. Dus kan ik aantonen dat het pakket is teruggestuurd. Maar geen geld terug op mijn rekening!! Vele watsapp mail en berichten verder maar betalen doen ze niet! gewoon ronduit schandalig!!! En BCC…. sorry en excusses voor het ongemak waar jullie zoveel over schrijven daar heb ik niets aan! Ik wil gewoon mijn geld terug Thats it! Zoek het conflict maar uit met DHL, daar hoef ik de dupe niet van te zijn.

Gewenste Oplossing:

Meteen mijn geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Alex Slootmaekers

1 jaar geleden - Inmiddels al bijna een maand verder, nog steeds mijn geld niet retour. Bar en Bar slecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 27 januari 2023 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Alex Slootmaekers