Klacht: Niet bezorgd pakket

Esmeralda45 op 18 september 2023 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 september zou er een pakket van BCC bezorgd worden. Ze hebben een foutief huisnummer doorgegeven aan dhl die het pakket bezorgen zou. DHL heeft het pakket terecht mee terug genomen omdat het huisnummer niet bestaat. BCC beloofde binnen 5 tot 10 werkdagen het bedrag terug te betalen. Door de huidige maatregelen bij BCC is dit uiteraard niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Geld Terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 september 2023 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Esmeralda45

Heeft op 19 september 2023 om 16:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeralda45