Klacht: NESPRESSO apparaat functioneerd niet

op 23 maart 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij BCC op 10-12 een Nespresso apparaat gekocht om heerlijke cappucino te maken. Helaas werkt de melkopschuimer niet goed. Na meerdere varianten melk te hebben gebruikt, komt er geen goed schuim.
Ik verwacht service en fabrieksgarantiegarantie, als een product defect is bij aankoop.
Graag wil ik een nieuw apparaat dat goed werkt, Maar helaas blijkt dit niet tot de opties te behoren. Het apparaat wordt 26-1 voor reparatie opgestuurd door BCC. Een MAAND! later is het Nespresso appraat retour, maar nog steeds niet goed!
BCC wil alleen apparaat weer opsturen, biedt geen andere passende oplossing.
Toen Nespresso maar gebeld, want voor zo’n duur apparaat verwacht je service! En die krijg je niet bij BCC en wat blijkt, ook niet bij Nespresso.
Nespresso heeft een nieuwe melkopschuimer element besteld op 8-3. Ook wederom geen passende oplossing, maw nieuw apparaat.
Vandaag wéér gebeld.
Tot op heden 23-8, geen nieuws over opschuimer.

Ik vind het onbegrijpelijk dat ik geen service ontvang, bijdehandte opmerkingen van personeel aan de telefoon, dat wel. Als ik het apparaat direct bij Nespresso had gekocht, had ik de service wél gekregen?!

Graag mijn geld retour of een tegoed bon.

No more Nespresso for me, but everything Else!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 06 mei 2021 om 16:17 geantwoord

Goedemiddag mevrouw De Kler,

Jammer dat u niet tevreden bent over de Nespresso De'Longhi koffieapparaat Gran Lattissima EN650 (Zwart).

Het apparaat is een reparatietraject ingegaan.
De monteur constateert dat het defect is ontstaan door een gebrek aan onderhoud. Onder coulance is het apparaat alsnog gerepareerd.

U kunt het apparaat afhalen in de winkel.

Marlies
Team Customer Care