Klacht: ik heb recht om geld terug te krijgen.

yuliayuliayulia op 26 september 2023 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 4 dagen terug voor 633,99 een koelkast besteld (bijna de helft van mijn maandelijkse inkomen). Ik heb de aankoop geanulleerd. In Nederland heb je voor 14 dagen recht op je geld terug als je annuleert. Maar BCC is al wekenlang failliet en kan dit dus niet terugbetalen. Mijn klacht is dat BCC dit niet duidelijk laat weten bij de aankoop en nog steeds spullen verkoopt ook al kunnen ze niet aan deze wettelijke plicht voldoen. Ik wil mijn geld terug anders heb ik niet genoeg om van te leven en voor een goedkopere koelkast.

mijn geld terug (en het zou netjes zijn als ze bij online aankopen duidelijker zouden zijn over dat ze failliet zijn en je dus niet kan annuleren)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 26 september 2023 om 13:44 geantwoord

Hoi Yulia,

Bedankt voor je klacht.

Intussen hebben we je gesproken en geadviseerd om een email aan onze bewindvoerders te versturen om verder geholpen te worden. Gisteren is er een andere weg beschikbaar gesteld door onze curatoren, specifiek voor klanten die nog een terugbetaling te goed hebben. We hebben je net een email verstuurd om dat aan je door te geven.

Vriendelijke groet,
Team BCC

Alle klachten die gemeld zijn door yuliayuliayulia