Klacht: Geld retour

op 23 maart 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vorig jaar een droger besteld bij BCC, deed het afgelopen januari niet meer. Netjes geholpen door BCC. Er zou een medewerker komen kijken. Medewerker is gekomen, na overleg besloten dat ik een nieuwe droger zou krijgen. Helemaal blij mee. Nieuwe droger uitgezocht, maar dat kon niet verrekend worden, dus ik zou de nieuwe droger moeten betalen en dan zou ik het geld van mijn oude droger terug krijgen. Twee jongens van BCC hebben de nieuwe droger netjes naar boven gebracht en de oude direct meegenomen. Dat was ook de afspraak. Dit was 15 januari.

Helaas tot op heden nog steeds mijn geld niet terug. Communicatie is ontzettend slecht. De jongens die mijn droger hebben gebracht hebben blijkbaar niet aangegeven dat zij mijn oude droger hebben meegenomen, waardoor BCC mijn geld niet terugstort omdat er volgens de papieren staat dat de droger nog steeds bij mij thuis staat. Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik heb ook niet het gevoel dat er enige beweging in zit. Het probleem ligt bij hun eigen medewerkers die niet aangegeven dat het oude apparaat is opgehaald.

Geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 april 2021 om 14:52 geantwoord

Goedemiddag,

Inmiddels is deze e-mail naar u verstuurd:

Beste mevrouw Van den   Berg,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij de koop ontbinden van uw Proline condensdroger PROCD8 Outlet. Het aankoopbedrag staat binnen 7 werkdagen op uw rekening.

Voor vragen zijn wij bereikbaar op het volgende nummer (0)20 3348 888.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Klantenservice BCC

Alle klachten die gemeld zijn door Lindaberg