Klacht: Er staat opgelost maar niks is opgelost!

Bet2022 op 29 juli 2023 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Na vorige week een klacht te hebben ingediend over BCC bij deze wederom een klacht. Bij de klacht staat inmiddels dat het is opgelost. Maar………ER IS NIKS OPGELOST. Nog steeds mijn geld niet terug waardoor ik geen nieuwe vaatwasser kan bestellen (uiteraard elders)! Ik ben mantelzorger van 2 personen en heb een vaatwasser keihard nodig. Schandalig BCC wat een waardeloze en klantonvriendelijke aanpak!
Niet alleen de laminaat vloer verknalt maar ook het vertrouwen. Don’t worry, buy happy…….. vergeet het maar!

Per direct mijn geld op de rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van BCC

8 maanden geleden - Beste mevrouw Leendertse, Excuses voor het ongemak dat u momenteel ondervindt. We gaan navraag bij de afdeling finance doen en komen er zo snel mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, Team BCC

Reactie van de melder van de klacht Bet2022

8 maanden geleden - Inmiddels is het 4 augustus en ik heb het bedrag nog steeds niet terug ontvangen! Ik heb uitgelegd waarom voor mij de vaatwasser zo belangrijk is. Ik ben mantelzorger van 2 personen! Even nog zo’n bedrag betalen dat heb ik niet dus ik moet wachten op de terugbetaling alvorens een andere te kunnen bestellen. Deze situatie veroorzaakt enorm veel stress. De houding van BCC is zo klant onvriendelijk. Ten eerste de schade aan mijn vloer, die ellende en nu zolang op de terugbetaling laten wachten. BCC waar is jullie fatsoen???

Reactie van de melder van de klacht Bet2022

8 maanden geleden - Inmiddels zijn we wéér een dag verder. BCC heeft niks terug betaald en laat verder ook niets horen. Het is nu weekend, wederom zonder vaatwasser. Inmiddels zijn we 4 weken verder. BCC ga je schamen. Mijn oplossing was gewoon direct het geld op mijn rekening maar inmiddels denk ik aan een nette tegemoetkoming voor de ellende die ik nu door jullie heb. Ik heb het dan niet meer over de verknalde laminaat vloer want daar is 300€ voor betaald maar………als mantelzorger van 2 personen, altijd afwas hebben, en dan de aanrecht vol en tijd tekort komen, vind ik afschuwelijk. Wat me zwaar irriteert en me leeg trekt qua energie is de arrogantie van BCC. Ik ben echt boos omdat ik nog steeds mijn geld niet heb en daardoor geen nieuwe vaatwasser (uiteraard) elders kan kopen.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 07 augustus 2023 om 11:47 geantwoord

Beste mevrouw Leendertse,

Zojuist heb ik reactie ontvangen van onze financiële afdeling.
Waar de betaling is blijven hangen, durf ik niet te zeggen.
Zij hebben aangegeven dat het nu echt op de verwerkingslijst staat en het bedrag deze week, uiterlijk 11 augustus, op uw rekening zal worden bijgeschreven.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team BCC

Bet2022

Heeft op 07 augustus 2023 om 14:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Schandalig dat ik door jullie nalatigheid wéér moet wachten. BCC weg ermee!
Geld overmaken en nooit meer BCC. Voor mij!

Alle klachten die gemeld zijn door Bet2022