Klacht: Een combie magnotron

Irma Lauffer op 21 december 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een combie magnetron gekocht en die heeft het niet gedaan toen we hem van uit de winkel. Mee hebben gekregen. Terug gebracht moest terug gestuurd worden naar samsung , kregen geen nieuwe .
Het zou niet langer dan 3 weken duuren . Zit nu voor de kerst zonder oven . Heb al 3 keer gebeld en zou terug gebeld worden js niet gebeurd 3de keer weer gebeld .
Onderdelen waren er nog niet !!!!! Kon niets aan gedaan worden moest zelf anders maar een mail sturen naar de reparateur . Niet vriendelijk behandeld door die persoon aan de telefoon .gewoon onbeschoft . Wat een slechte servies . Zwaar teleurgesteld in de bcc in Veenendaal .En de klantenservice
De bedoeling was om nog meer apparaten aan te schaffen zoal tv….kookstel ….en soundbar…maar denk dat ik dat niet bij de bcc doe . En benieuwd wat jullie aan deze klacht gaan doen je verwacht de de spullen die je koopt het doen en niet dat je kapotte spullen mee krijgt. En niet en omgeruild wordt.
Ik zit nu zonder oven met de Kerst dank zij jullie . Hoop dat jullie hier toch wel een oplossing voor hrbbrn

Irma lauffer

Gewenste Oplossing:

Nieuw combie magnotron voor zaterdag 25 december. .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 december 2021 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Irma Lauffer,

Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl heb ik geprobeerd te bellen, maar het is helaas niet gelukt om in contact te komen.

Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Omdat het al langer duurt dan aangegeven, heb ik onze reparatie afdeling gevraagd om een technische ruil in orde te maken. Hierover zou je inmiddels ook al een mail ontvangen moeten hebben met verdere uitleg.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Cindy
Team Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Irma Lauffer