Klacht: Afspraken niet nakomen en zeer slechte communicatie via telefoon en mail.

Jan Bijkerk op 22 oktober 2022 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn relaas over een bestelling bij BCC:
Details van de bestelling Ordernummer: 202210-00452565398 ;
Besteld op 7 oktober 2022 en betaald;
Leveren op 21 oktober;
Bericht op 20 oktober dat de bezorgtijd bekend is 21-10-22 tussen 13:29 en 15:29 uur;
Op 21 oktober: Ben gebeld door de bezorgdienst dat onze koelkast niet in de wagen staat. Wel hebben wij alles klaar staan voor ontvangst: alles uit de oude koelkast gehaald de koelkast schoongemaakt en de overige spullen uit de koelkast nu buiten de koelkast staan. Dat kan niet lang zo doorgaan, dat snappen jullie ook wel.
21 oktober: Mail van BCC: “Wij zijn zojuist bij je langs geweest op jullie adres. Hiervoor is getekend, de bevestiging tref je in de bijlage. Zo meteen ontvang je van ons nog een aparte e-mail met hierin de factuur. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!” – Wel, wij hebben niemand gezien! Maar met de mail ook het afleverbewijs als bijlage toegevoegd: met handtekening van iemand anders, maar wel op mijn naam!
Contact gehad: via telefoon word je direct afgebroken – contact nu via Whatsapp – reactie BCC: “Sorry, maar morgen (zaterdag 22-10-22) wordt de koelkast geleverd”.
22 oktober, bericht van BCC: “Helaas heb ik minder goed nieuws voor je, het is gebleken dat het door jou bestelde artikel niet meer op voorraad komt”.
Heb diverse mailtjes gestuurd met mijn klacht – geen reactie ontvangen – wel door BCC gelezen zo te zien;
Heb de levering geannuleerd en BCC gevraagd om bevestiging van mijn mail m.b.t. annuleren en retourneren van mijn geld.
Tot nu toe niets, geen bericht, bevestiging en geld ontvangen 22 oktober 14:15 uur.

Gewenste Oplossing:

Annuleren van mijn aankoop en geld retour met extra EUR 100 als boetedoening en spullen die niet meer bruikbaar zijn buiten de koelkast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 16 november 2022 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan Bijkerk,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de bestelling van de koelkast.

In het systeem staat dat de annulering op 25 oktober is verwerkt en daarmee de terugbetaling in werking is gezet.
Dat bedrag zou bij u moeten zijn bijgeschreven.

Nogmaals excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Met vriendelijke groet,

Team BCC

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Bijkerk