Mijn Klacht:
Mijn relaas over een bestelling bij BCC:
Details van de bestelling Ordernummer: 202210-00452565398 ;
Besteld op 7 oktober 2022 en betaald;
Leveren op 21 oktober;
Bericht op 20 oktober dat de bezorgtijd bekend is 21-10-22 tussen 13:29 en 15:29 uur;
Op 21 oktober: Ben gebeld door de bezorgdienst dat onze koelkast niet in de wagen staat. Wel hebben wij alles klaar staan voor ontvangst: alles uit de oude koelkast gehaald de koelkast schoongemaakt en de overige spullen uit de koelkast nu buiten de koelkast staan. Dat kan niet lang zo doorgaan, dat snappen jullie ook wel.
21 oktober: Mail van BCC: “Wij zijn zojuist bij je langs geweest op jullie adres. Hiervoor is getekend, de bevestiging tref je in de bijlage. Zo meteen ontvang je van ons nog een aparte e-mail met hierin de factuur. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!” – Wel, wij hebben niemand gezien! Maar met de mail ook het afleverbewijs als bijlage toegevoegd: met handtekening van iemand anders, maar wel op mijn naam!
Contact gehad: via telefoon word je direct afgebroken – contact nu via Whatsapp – reactie BCC: “Sorry, maar morgen (zaterdag 22-10-22) wordt de koelkast geleverd”.
22 oktober, bericht van BCC: “Helaas heb ik minder goed nieuws voor je, het is gebleken dat het door jou bestelde artikel niet meer op voorraad komt”.
Heb diverse mailtjes gestuurd met mijn klacht – geen reactie ontvangen – wel door BCC gelezen zo te zien;
Heb de levering geannuleerd en BCC gevraagd om bevestiging van mijn mail m.b.t. annuleren en retourneren van mijn geld.
Tot nu toe niets, geen bericht, bevestiging en geld ontvangen 22 oktober 14:15 uur.
Gewenste Oplossing:
Annuleren van mijn aankoop en geld retour met extra EUR 100 als boetedoening en spullen die niet meer bruikbaar zijn buiten de koelkast.
