Klacht: 5 maanden aan het wachten voor een trekschakelaar

op 03 mei 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb in december een wasmachine gekocht en een bijbetaling gedaan voor een trekschakelaar te plaatsen. We zitten nu eind april en ik heb mijn schakelaar nog steeds niet. Meerdere keren gebeld en een afspraak gemaakt maar niemand komt opdagen. Ik heb de klantenservice gebeld met het verhaal dat ik al 5 maanden aan het wachten ben en dat ik zo boos en verdrietig ben. Je wordt niet gehoord. Als ik mijn verhaal wil uiten en aangeef dat ik 5 maanden aan het wachten ben dan wordt er gedreigd met mevrouw ik ga het gesprek beëindigen! Vreselijk hoe het loopt! Eind conclusie ik heb betaald maar krijg niet waarvoor ik betaald heb. Dit kan toch niet! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ben zoo verdrietig.

Wil mij geld terug, ik ben het zat na 5 maanden wachten!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 mei 2021 om 10:18 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Mossaouri,

Wat jammer dat u ontevreden bent.

In ons systeem zie ik geen telefonische logs met een verzoek om de trekschakelaar te plaatsen. Ik zie wel dat er onlangs contact is geweest.
Van mijn collega begrijp ik dat er geen probleem met de trekschakelaar is.
De wasmachine en droger kunnen niet tegelijk gebruikt worden.
De knop draait naar wasmachine of droger.

Ik vertrouw u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Marlies
Team Customer Care

Heeft op 12 mei 2021 om 19:45 geantwoord

Ongelofelijk! Deze verhaal van jullie klopt voor geen meter, dat je zegt dat je in jullie systeem geen logs ziet met mijn verzoek is typisch jullie werkwijze! ik heb precies de datums wanneer ik gebeld heb, verder heb ik ook berichten van jullie ontvangen dat er iemand zou komen om de dubbele trekschakelaar te plaatsen sinds december 2020 maar nooit bij mij is geweest tot 8 mei dit jaar. Als ik bel krijg ik weer iemand anders aan de lijn en dan moet ik mijn verhaal weer bij 0 beginnen.
Op 8 mei is er eindelijk iemand bij mij geweest, die gaf aan dat een dubbele schakelaar in mijn badkamer niet kan, hij heeft ook niks geplaatst! hij zou het doorgeven aan het hoofdkantoor en ik zou mijn geld netjes terug krijgen.

We zijn weer weken verder en ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen die ik voor de schakelaar heb betaalt samen met de aanschaf van de wasmachine. Als oplossing komen jullie met dit flut verhaal! schaam jullie zo ga je niet met mensen om!!

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia2020