Klacht: Zeer klantonvriendelijke niet oplossende caravan voortent onderneming Bax Totaal Recreatie te Bergeijk

patrickvandertuin op 06 november 2013 over Bax Totaal Recreatie in de categorie Camping & Outdoor

In 2010 hebben wij via onze Burstner caravan dealer een voortent aangeschaft (Unico Genua 280) bij Bax Totaal recreatie te Bergeijk (www.baxrecreatieshop.nl
www.baxtotaalrecreatie.nl)
Aangezien wij een nieuwe Burstner caravan aangeschaft hebben en wij wilde weten of onze oude voortent ook op deze caravan past, heb ik op 3 oktober nadat ik contact had met een medewerker een mail gezonden.
De vraag werd slechts ten dele beantwoord op 4 oktober, waarop ik op 4 oktober meer uitleg geef. Dan krijg ik op 9 oktober antwoord waarbij ze aangeven zelf niet te weten wat ze geleverd hebben. Er staat geen naam vermeld van degene die reactie geeft, niet erg klantvriendelijk. Ik geef op 9 oktober aan het hoogst bijzonder te vinden dat een bedrijf niet weet wat ze zelf als product hebben geleverd, en dat ze dit toch bij hun bestellingen moeten kunnen zien (als zij het niet weten wie dan wel?). En daarna gaat het mis: ik wordt ingesproken en bel terug naar ene meneer Bax. Hij stelt zich zeer onprofessioneel op en blaft mij (als klant) af aan de telefoon dat ik het allemaal niet begrijp. Ik geef aan dat ik graag zou willen weten hoe de bestelling eruit heeft gezien, maar krijg nul op request. Erger nog vind ik de wijze waarop deze heer Bax (die uiteindelijk niet aan wil geven wat zijn functie in het bedrijf is) mij te woord staat, waarbij hij zich absoluut niet oplossend instelt en zeer onvriendelijk (wat mij betreft asociaal) tegenover een klant die nota bene een product bij Bax heeft gekocht.

Mijn oplossing is inmiddels dat ik nooit meer een voortent bij Bax Totaal recreatie zou aanschaffen, maar gelukkig heb ik daar zelf de controle over.
Oplossing voor onwetende consumenten is dat zij gewaarschuwd moeten zijn voor de after sales en service van Bax Totaal recreatie als zij een voortent kopen in Bergeijk van het merk Unico, Brand, Dorema, Isabella, Ventura of Starcamp.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bax Totaal Recreatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door